Nu har även River hittat ett hem

Ja, fick verkligen svar fort på min önskan om någon som ville ha River även om han blir frisk eller ej .. Han kommer flytta nästa vecka till Therese och hennes son i Västerås. Så nu är då alla valpar tingade/köpta. Är så glad att alla valparna har fått kommit till hem som det verkligen har känts bra att sälja till. Man blev ju lite smått orolig i början när man fick det konstigaste mejlet efter det andra ... Men som tur var så dök det upp bra familjer / personer till allihopa :) Hoppas att det går bra för er allihopa med valparna. Ska bli så spännande att se hur dom kommer se ut om nått år . Donna vet jag ju redan är & kommer vara en kopia av både mor och far :) Men ska bli kul och se de andra vilka de blir lika i sätt och utseende .. & alla är ju så klart välkommna och hälsa på i framtiden :) Tror det blir ganska uppskattat av både Svea, rommel och deras barn, och oss så klart :)

TIll er som inte har en blogg åt valpen , så får ni gärna skicka bilder till mig på min mejl ([email protected]) , så kan jag ladda upp bilder här på bloggen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0