Besiktigade, chippade & vaccinerade.

Nu är alla valparna besiktigade chippade & vaccinerade. Känns skönt att få det gjort !
Veterinärerna tyckte att det var en himla fin kull ! Men vem tycker inte det ?
Nu är det bara 2 dagar kvar tills leveransdatumet...
Förresten så har jag glömt att skriva att det bara är Donna & Dirty Harry som finns kvar att tinga.
Resten har fått fina nya hem redan . Jisses vad många det är som hört av sig, men dock har jag inte ens svarat på endel av dem. Finns de som inte ens har läst igenom hela annonsen på blocket som hör av sig, hur seriös är man då?
Folk ska veta att jag hellre behåller de små sötingarna än säljer dem till oseriösa. Skulle aldrig aldrig sälja en valp till någon som det inte känns bra att sälja till. Så ligger det till. Nu hoppas jag att det dyker upp lika bra köpare till donna & dirty harry som resten av flocken har fått ´.



Men men , Nu blev det sol ute, kanske ska passa på att fota lite :)
Hade bra allihopa .

Kommentarer
Postat av: petra

har river fått ett hem nu? :)

2008-09-01 @ 18:32:54
URL: http://nordlund1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0