Foder till valparna

Tänkte skriva om foder till valparna till er som har köpt / kommer köpa våra valpar / eller andra amstaffvalpar!
Det är så att eftersom amstaffen är en muskelhund, så är det bra att den får ett speciellt valpfoder under uppväxten. Det brukar heta Extra breed Puppie och finns i lite olika fabrikat. Anledningen är att om valpen växer för fort kan musklerna bli för tunga för lederna. Man rekommenderar att man ger ett sådant foder till ca 1 års ålder. Många amstaffägare gör inte detta och får inga problem med leder osv, men man ska ju vara medveten om att det kan vara så , och vill man sin lilla ögonsten sitt bästa så kan man ju inte chansa , eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: LAJSA.NET

Extra breed puppie har jag inte sett. Var kan jag hitta det fodret och vilka sorter finns det? :)

2008-09-06 @ 20:51:52
URL: http://doggzen.lajsa.net
Postat av: LAJSA.NET

Jag är så himla lost. Du behöver inte svara för vi har tittat på det innan påminde Daniel mig nu. :P

2008-09-06 @ 20:56:09
URL: http://doggzen.lajsa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0